Зміст статті
За свою тривалу історію компанія встигла спробувати себе у різних сферах
Як і будь-який успішний бренд, Sony розпочала свою передісторію із рішучості й таланту засновника. Ним став молодий випускник електротехнічного факультету університету Васеда Масару Ібукі.
Ще студентом він презентував свою технологічну роботу на Паризькій виставці та здобув головний приз. А познайомившись із талановитим фізиком Акіо Моріта, Ібукі ініціює заснування Токійської телекомунікаційної інженерної корпорації.

Першою “штаб-квартирою” компанії став четвертий поверх обгорілого універмагу у центрі Токіо. В примітивному цеху на звичайних дерев’яних дошках декілька співробітників проектували свої розробки у сфері аудіоапаратури. Попри такі умови, продукція демонструвала високу якість, тож крок за кроком почала завойовувати ринок.
Неймовірні ідеї
В кінці сорокових років, надихнувшись американською аудіо-технологією, Моріта загорівся ідеєю винайти принципово новий носій звуку, який стане дешевшим та надійнішим, ніж аналог. Втілити в життя цю ідею стало справжнім випробуванням для розробників. Вони наполегливо і тривало проводили досліди, тестуючи різні матеріали: целофан, папір, пластик.
Зрештою їм вдалося надати стрічці необхідних магнітних властивостей. І в 1950 році компанія випускає перший стрічковий магнітофон. Це був технологічний прорив. Але пристрій мав високу вартість та велику вагу 35 кг., тож навіть інноваційний підхід не сприяв активним продажам.
Врятував ситуацію вдалий маркетинговий хід – Sony починає постачати пристрої в державні установи Японії: суди, школи тощо.
Світова популярність, нобелівська премія та глобальний ребрендинг
Після перших успішних кроків, співробітники компанії почали глибше вивчати тематику радіотехніки, втілювати в життя нові розробки. Їм вдалося вивчити і описати тунельний ефект в діодах, за це Лео Есакі був удостоєний нобелівської премії.

Керівництво компанії розуміє, що на порозі неймовірного успіху варто змінити ім’я. Його основою стало латинське слово sonus – звук.
Всесвітньовідомою ця назва стала після виходу у 1955 році першого транзисторного приймача. Пристрій дебютував спочатку на внутрішньому ринку і привернув увагу Європи й Америки. Вже через два роки, кишенькові радіоприймачі Соні заполонили ринок США, ставши хітами продажів.
Через три роки після цього бренд знову здивував. Цього разу – появою першого у світі портативного транзисторного телевізора. Це був справжній фурор на ринку!

Керівництво компанії ухвалює рішення вийти на фондову біржу США. Sony стала першою японською компанією, якій вдалося залучити чотири мільйони доларів завдяки випуску акцій.
Хронологія досягнень
- 1965 рік – корпорація ІВМ у своїх пристроях використовує магнітну стрічку Sony,
- 1968 рік – створює кольоровий кінескопічний телевізор. А ще через чотири роки саме за цей винахід Sony отримала від Національної кіноакадемії США премію Еммі,
- 1971 рік – представлено новий касетний формат U-matic із захисним корпусом,
- 1979 рік – випуск портативного касетного плеєра Walkman. Комплектація пристрою доповнювалась фірмовими навушниками, що дозволяли слухати музику будь-де,
- 1983 рік – разом із Phillips компанія представила перший компакт-диск. Його таймінг 74 хвилини мав вміщувати хоральну симфонію Бетховена,
- 1994 – на ринку з’являється легендарна ігрова приставка Playstation. Вона відкриває нові горизонти для бізнесу та приносить Sony славу в ігровій індустрії,

В наступні роки компанія незмінно зростає та утверджується, відкриває дочірні компанії-суббренди, розширює модельний асортимент.
Землетрус у Японії завдав нищівного удару по активах Sony. З 2012 по 2015 рр. компанія переживає темні часи. Проте внутрішній стержень та професіоналізм дозволяють відродити минулу потужність та продовжити шлях успіху.
Сучасна корпорація Sony веде широку діяльність, об’єднуючи величезну кількість окремих повноцінних компаній. А загальний штат корпорації по всьому світу становить 130 тисяч осіб.
Sony в МТА: від нереальних навушників і фотоапаратів до PlayStation
Один з найпопулярніших продуктів Sony – класичні навушники
Серед них є бездротові повнорозмірні моделі з підтримкою Bluetooth, такі як Sony WH-1000XM4, які мають безумовну якість звуку та здатність понижувати рівень шуму в середовищі.

Або, наприклад, моделі з кабелем – мініатюрні й дуже недорогі навушники анатомічної форми. Тут – приголомшлива якість звучання і гарний вигляд.
Ще один крутий продукт – фотоапарати Sony. Зокрема, серію Sony Alpha обирають і професійні фотографи і любителі. Найкращі моделі, такі як Sony Alpha 7M2 KIT, мають великі сенсори і високу роздільну здатність, що дозволяє отримати вражаючі фотографії. Також є й більш доступні камери, такі як Sony Alpha A7 Ii Body, які добре підходять для початківців.
І, нарешті, PlayStation – легендарна ігрова консоль.

Спалахи, колонки для телефона, камери, ігрові приставки, геймпади, Bluetooth-гарнітури, окуляри віртуальної реальності… Це лише незначна частина гаджетів цього бренду, які ми особисто обожнюємо
Загалом, асортимент вражає різноманітністю! А головне – якістю без жодних компромісів.
А що ви думаєте про Sony? Напишіть в коментарях)
відгуки
Василь
2023-03-24 19:33:40
Топовий бренд. Викликає довіру. Японці, цим все сказано.
Олександра
2023-03-24 15:24:51
Якраз недавно мені потрібні були дротові навушники для монтажу відео. Я не розбираюсь в брендах, тому не замовляла онлайн, а прийшла в магазин ваш - на Центральній площі. Купила Соні в результаті)) Дуууже класні і дуже гарні. І навіть недорогі, порівняно - трохи більше тисячі гривень. Правда, вони без мікрофона, але він мені і не був потрібен)