Вночі 19 лютого Valve випустили оновлення 7.38 для Доти
Патчі в грі завжди змінюють геймплей, роблячи його більш збалансованим. Не дивно, чому гравці їх так довго чекають)
Саме це оновлення стосуються нейтральних предметів, рун досвіду (мудрості), конструкції карти та розміщення Рошана, тож нам є про що тобі розповісти👇
Детальніше про оновлення
Лігва Рошана розташовані ближче до центру. Таким чином, контролювати їх буде значно легше, а от бійки за егіду стануть лише цікавішими)⚔️
🔹 Доведеться попрощатися з одним із Мучителів (Терменторів). Тепер на кутках карти він буде лише один, а його локація залежатиме від часу доби. Терментор завжди буде на протилежному боці від Рошана: та чи інша команда не зможе водночас забрати його та егіду. Додатково, Мучитель отримав корисну здібність, що лікує героїв поблизу після його смерті.
Локація рун мудрості була змінена, як і механіка. Тепер це не зовсім руни, а святилища, у які потрібно зайти, щоб отримати досвід для себе та команди. Ти не зможеш скористатися святилищем якщо поруч буде ворог, тому подбай про нього, інакше він забере твій досвід.
Щодо змін у лісі 🌲
У В’юнких водах з’явився новий тип кріпів-амфібій. Вони розвиваються протягом гри, перетворюючись з маленького Пуголовка на Жабуна, а потім на більшого Квакача. І так, виглядають вони кумедно)
Ліси Світла та Темряви тепер омивають річки, що беруть свій початок з низу та верху карти й тягнуться майже до центру.
🔹 Новий матеріал, з якого можна виготовляти унікальні нейтральні предмети, називається Лютит. Щоб його отримати, потрібно повністю зачистити табір нейтральних кріпів, після чого ти отримаєш 2 шматочки матеріалу, а ще 1 – хтось із твоїх союзників. Так можна пасивно допомагати команді доки фармиш золото у лісі.
Наберись терпіння і назбирай достатньо Лютиту для виготовлення нейтральних предметів під свого героя. Кожен предмет робиться із двох компонентів – зачарування, що дає пасивні характеристики, та артефакту, який наділяє предмет активною здібністю.
Як тобі це оновлення? Вже встиг побачити все на власні очі?)